Partner css google dla e –sprzedawców

Potrzebujesz lepszej kampanii reklamowej produktu? Nie masz pomysłu, w jaki sposób zwiększyć ruch na stronie? Partner css google z pewnością jest dla ciebie.

Wyszukiwarki css dla handlowców

Każdy właściciel sklepu internetowego w pewnym momencie staje przed dylematem, w jaki sposób zmierzyć się z innymi przedsiębiorcami i zwiększyć sprzedaż. Tu z pomocą przychodzi partner css google, css verso i wiele innych.
Usługi css pomagają zwiększyć liczbę przekierowań na stronę, a tym samym szansę na dostępność produktów dla potencjalnych kupców. Są one skierowane zarówno do dużych firm, jak i małych przedsiębiorców.

CSS dla Agencji

Usługi css kieruje się także do Agencji, platform e – commerce i stron porównywania cen. Rozwiązaniem są tu automatyczne optymalizacje i zarządzanie licytacji oraz dostępne w wielu przypadkach rabaty.
Warto dowiedzieć się, co ma do zaoferowania partner css google.

Korzyści, jakie oferuje partner css google

Css oferuje szereg korzyści obok których żaden przedsiębiorca nie powinien przejść obojętnie. Należą do nich:

  • uproszczona konfiguracja
  • dostępność we wszystkich krajach Unii Europejskiej
  • dzięki współpracy, np. z Verseo pominięcie marży narzucanej przez Google
  • harmonijna współpraca porównywarki cen css z takimi narzędziami jak Google Ads, czy Google Merchant Center
  • stały kontakt z platformą i wyznaczony specjalista – opiekun
  • dostępna opcja odświeżania produktów, by zapobiec stagnacji strony
  • dostępna opcja segregowania produktów, by zoptymalizować kampanie reklamowe.

Czy mnie na to stać?

W przypadku Verseo dodanie sklepu do Google css jest darmowe i zapewni ruch Google ads większy nawet o 20%. Od ciebie jednak zależy już, czy będziesz samodzielnie zarządzać plikami z produktami, czy zlecisz firmie pełne zarządzanie kampaniami.
W ramach bezpłatnej usługi zapewniamy podłączenie porównywarki do css, dostęp do wszystkich krajów Unii Europejskiej, Szwajcarii i Norwegii, umowę NDA czyli umowę poufności ( Non – disclosure agrement) oraz szansę na zaoszczędzenie do 20% na kampanii reklamowej.