Stand tekturowy gwarantuje świetną ekspozycję produktów, ulotek i broszur. Należy do grupy reklam tradycyjnych, na które jest nieustanne zapotrzebowanie. W ofercie producenta Adams znajdziecie różne formy reklamy, takie jak displaye, mniejsze displaye, displaye naladowe oraz kosze zasypowe. Produkty mają za zadanie zwrócić uwagę klienta na stand i zainteresować go produktem, usługą lub broszurą. Dlatego też oprawa graficzna, kształt i kolorystyka mają ogromne znaczenie. Nieestetyczne wykonanie standu, zły dobór kolorów, za duże gabaryty przykują uwagę klienta i dadzą negatywny wydźwięk. Tektura falista Wielkopolska jest wykorzystywana do produkcji kartonowych opakowań i produktów POSM. Producent słynie z zaprojektowania i wyprodukowania setek tysięcy standów reklamowych i opakowań do sprzedaży internetowej. Co ważne, to firma, która od ponad dwudziestu lat działa na rynku wielkopolskim. Przedsiębiorstwo swoją politykę organizacyjną oraz produkcję oparło na założeniach zrównoważonego biznesu. Wszystkie produkty z logiem firmy Adams są przyjazne środowisku i ulegają biodegradacji. Materiały wykorzystywane w procesie produkcji przechodzą badania jakości. Od ich wyniku zależy, czy surowce zostaną poddane obróbce.
Dlaczego identyfikacja wizualna firmy jest ważna?
Identyfikacja wizualna firmy lub oferowanego produktu i usługi jest bardzo ważna w obecnych czasach, ponieważ na rynku we wszystkich branżach istnieje bardzo duża konkurencja. Bez chwytliwej reklamy, promocji produktów i usług firma można pozostawać incognito, mimo że oferuje klientom wysokiej jakości artykuły. Tworząc opakowania do sprzedaż internetowej specjaliści z firmy Adams, przeprowadzają wywiad z przedsiębiorcą, który ma na celu uzyskanie informacji na temat logotypu firmy, kolorystyki i preferencji estetycznych. Podczas projektowania identyfikacji wizualnej firmy warto wziąć pod uwagę ogólną kolorystykę firmy, atrakcyjne logo, krój czcionki dla logotypu, unikalny wzór dla opakowań, projekt wystroju i kolorystyki wnętrz, tak aby był spójny z opakowaniem.